Saturday, January 15, 2011

Nini D & The Warna Contest


1. apa pendapat anda tentang rekaan tudung sekarang?
Bagi nad la , rekaan tudung sekarang lebih trendy and dah pelbagai. macam mama nad , dia lebih suka tudung yang terus sarung tu . dulu ada ke tudung camtu ? semua empat segi je kan . so , rekaan ni memudahkan si pemakai and takyah susah susah nak gayakan ia . lagi . rekaan tudung sekarang memang menepati citarasa pada masa kini


 2. rekaan yang macam mana yang anda suka?
 kalau nad , nad suka pakai shawl . walaupun amik masa sikit nak lilit lilit tu , tapi hasilnye , kemas dan menarik . dengan corak dia yang colourful and ada juga jenis plain 


Bertudung akan lebih bergaya jika perangai yang ditunjukkan secantik gayanya dan kena pada orang tersebut :) kombinasi warna dan kekemasan juga sangat penting dan dalam mempamerkan personaliti pemakainya 




nak tag keyna

2 comments:

  1. dear...tq for join...
    wish u luck & follow u too :)

    ReplyDelete
  2. tq for joining :), jln2 cr pemenang nih..hehe

    ReplyDelete