Wednesday, November 24, 2010

KAWAII PHOTO CONTEST



so inilah pictures yang telah diedit oleh diri saya sendiri
limited 2 pictures right ?

and the other one
*click to enlarge*

okay , hehe jujur saya tak pandai langsung nak edit picture lah
ni pun try try je

First pic : saya pilih pic nie sebab cardigan tuh nampak match dgn kereta ayah saya . haha kan kan ? kalau anda nampak lah . plus , saya pun taktau lah tapi pic ni betul betul menarik perhatian saya untuk masuk contest nie , really

Second pic : kalau fifiey tengok betul betul , maksud saya renung mata saya , hehe , saya pakai lens colour purple . and itu adalah first pic saya using lens . harap nampak yea :) sebab tu lah saya pilih pic ini

usaha saya untuk mengedit :
saya tak pandai and tak pernah edit . kalau setakat combine pic jadi collage tuh boleh la :P hehe . hasil seperti di atas bagi saya sudah menampakkan usaha saya . sekurang kurangnye takde lah hancur kan . hehe . taktau lah kalau terlalu simple bagi fifiey :)

okay , sampai sini sahaja

Closing date : 1 december 2010

No comments:

Post a Comment